מתעוררים

קורס ייחודי לתקופת הקורונה ב- ZOOM

בהנחיית ימית סטפנסקי

מאסטר NLP מבוסס MINDFULNESS

אנחנו נמצאים בתקופה אחרת. תקופה שמבקשת מאתנו לשחרר את המוכר והידוע, לבדוק כיצד אנחנו יכולים להתאים עצמנו לשינויים המתבקשים ולהסתגל בצורה הטובה ביותר לחדש.

אנחנו לא יודעים כמה זמן זה ימשך ומנקודת המוצא הזאת, יש לנו שתי אפשרויות: להמשיך להתלונן, לחפש אשמים, לבכות על מה שהיה לנו וכרגע אין, ולפחד כל רגע ורגע ביום מהמפגש שנכפה עלינו עם חוסר הוודאות, 

או שאנחנו יכולים לבחור אחרת. להבין את המשמעות העמוקה של הדברים ולראות שהעולם מסמן לנו שהגיע הזמן שלנו לדרך אחרת, לחשיבה מחודשת עלינו ועל החיים שלנו – דבר שלעולם לא היינו מצליחים לעשות אם היינו ממשיכים לאחוז בחזקה בכל מה ש"ידענו" על עצמנו בזמן השגרה ההיא, כאילו שמדובר באמת המוחלטת.  

בואו נחשוב על זה רגע, אם לפני הקורונה היינו מנהלים את עצמנו נכון, זאת אומרת – אם היינו יודעים מי אנחנו באמת וממלאים את זמננו בעשייה שאליה נועדנו – היינו חווים חיים מלאים באהבה ובאושר. אבל מי מאתנו עצר אי-פעם לחקור את השאלות האלו? מי מאתנו יודע להגיד מי הוא באמת?, לא מה הוא חשב שהוא כל חייו, אלא מי הוא באמת?! – אחרי שבודד מתוכו את כל אותם קולות שהרעישו לו ברקע כל השנים ושבעצם מעולם לא היו שלו? – אותם קולות כמו "אני לא מספיק" או "אני פרפקציוניסטית", "אני אהיה לעצמי, רק אחרי שאדאג לכל השאר", "אני פחדן", "אני לא מסוגלת לדבר מול אנשים" – כל אותם רעשים שכל חיינו הרחיקו אותנו מהמקום האותנטי שלנו, ממי שאנחנו ומתפקידנו האמתי בעולם הזה. 

הסיבה לכך שאנחנו רחוקים מעצמנו – היא לא הקורונה, אלא הבנה לא נכונה של המערכת שלנו שאיתה אנחנו חווים את המציאות ואם כבר – אז הקורונה היא זו שגורמת לכולנו לעצור עכשיו. לעצור, לנשום ולצאת אל דרך חדשה, דרך חשיבה אחרת, בהירה ומדויקת יותר שלנו על עצמנו ועל החיים שלנו.  

בקורס "מתעוררים" אחדנו עבורכם את כל הכלים הדרושים לכם לעבודה הזו. אלו כלים שאספנו מגישות שונות כמו קבלה, זן, מיינדפולנס, NLP ועוד, שהיו רלוונטיים עבורנו מאז ומעולם והיום – פשוט הפכו חשובים ונחוצים לכל אדם – כמו אויר לנשימה. 

הקורס מועבר על-ידי ימית סטפנסקי, מאסטרית NLP מבוסס Mindfulness, מטפלת, בוגרת קורס תודעת הזן, לימודי קבלה, Mindfulness לילדים ועם התמחות בת 16 שנים בתחום הלוגיקה, ההוראה והפיתוח האישי.

הצטרפו אלינו לקורס חד-שבועי, בן 6 מפגשים ב-ZOOM וצאו איתנו למסע שיחזיר לכם את הנשימה.

בקורס "מתעוררים" נתמקד בכלים החשובים ביותר עבורכם לתקופה הנוכחית

מטרות הקורס

במיוחד עכשיו – כשהעולם אומר לנו לעצור – יש כלים לעשות את זה נכון. 

בקורס מתעוררים – אנחנו לומדים להבין מאיפה הקולות שלנו בראש ואיך אפשר לעצור אותם. פחד, עצב, אשמה או כעס אינם חייבים להיות מנת חלקנו בתקופת הקורונה, אם רק נדע לזהות את המחשבות שמבקרות אותנו ולהבין כיצד ניתן לעצור אותן לפני שנסחפנו איתן למקומות קשים. 

כשלומדים לעצור את החשיבה במקום הנכון, ולהיות כאן ועכשיו, אם מה שבאמת קיים, אנחנו הופכים לנווטים של הסירה שלנו ובוחרים בכל רגע ורגע מחדש – את המציאות בה אנחנו חיים היום.

סילבוס הקורס "מתעוררים"

כדי לעשות את כל זה, אנחנו לומדים להיות בכאן ועכשיו, בעזרת כלים מדהימים ופשוטים ליישום מעולם ה-Zen. המוח שלנו "משוטט" 48% מהזמן, להיות בכאן ועכשיו זה לאמן את הכלי שלנו, להיות בהווה, לחיות באמת, לא במחשבות וככל שנלמד לשהות בו, כך נוכל לחוות מציאות פשוטה יותר. יחד עם הכאן ועכשיו נלמד כלים מעולם ה-Mindfulness על מנת לפתח קשיבות לעצמנו ברגע הזה, כדי לשים לב למחשבה שמגיעה אלינו, לזהות אותה ולא להזדהות איתה ובכך ליצור מרחב שמאפשר לנו להפוך למנהלים של עצמנו וממש לבחור, אולי לראשונה בחיינו הבוגרים – איך להסתכל על הדברים בדרך וכיצד להגיב למה שקורה לנו בעזרת כלים מעולמות הקבלה וה-NLP שיפתחו לנו את דרך הלב.

מאיפה באנו

מציאות מפולטרת

אני והפחד

משחררים אחיזה

מסכימים לא לדעת

כאן ועכשיו

הרגע שלפני המחשבה

לחתוך את הישן

מייצרים מציאות

המראה שלי

המראה של העולם

יד ביד ולב אל לב

אהבה שאינה תלויה בדבר

סיכום

למי מיועד הקורס?

אנשים כל הזמן שואלים אותי: למי הקורסים מיועדים? זה לאנשים עם בעיות, נכון?.. ואני תמיד עונה – "למי אין בעיות? – הקורסים מיועדים לכולם".                                             

הרי מדובר במסע שכל אדם עובר, ההבדל בינינו הוא רק המיקום המדויק של כל אחת ואחד מאתנו על הציר שלו. אנשים מנסים כל חייהם "לתקן" את מה שבחוץ – לשנות מערכות יחסים, להחליף מקום מגורים או מקום עבודה ולא מבינים שאלו שינויים קטנים, אבל בסופו של דבר אם לא טוב לנו עם עצמנו, לא יהיה לנו טוב עם אחרים והמקום בטח ובטח לא ישנה את זה.

כשעושים את העבודה אצלנו ומנקים את הכלי שלנו – את הפילטר שאתו אנחנו חווים את המציאות – אז ורק אז – מתעורר השינוי שתמיד חיפשנו וכל אותן הבעיות שבחוץ מתחילות להיפתר מעצמן.

הבטיחו את מקומכם בקורס שנפתח ב- 26.11
והחזירו לעצמכם את הנשימה החופשית

עלות הקורס:

  • מתעוררים 540 ₪

    קורס ייחודי לתקופת הקורונה ב- ZOOM

במחיר מיוחד במיוחד
כי אתם רוצים את הכלים האלה היום!
540 ₪

הרשמו עכשיו:

לתשלום

מהי השיטה לעצור, לנשום ולצאת לדרך?

אנחנו יכולים להמשיך לחפש חיים של "יותר", במשך כל חיינו: להחליף עבודות, לשנות מקום מגורים או בני זוג – ועדין, הגונג שמסמן "הגעתם ליעד" לא יישמע.

כדי להבין מה ה"יותר" של כל אחת ואחד מאתנו, אנחנו צריכים קודם כל להבין – מי אנחנו. לא מה סיפרנו לעצמנו שאנחנו עד היום ובטח לא מה אחרים אומרים עלינו שאנחנו, אלא מי אנחנו באמת – מתחת לכל השכבות האלו.

רק כשמרוקנים את הכוס ומנקים את כל אותם סיפורים ישנים – נוצר מקום למי שאנחנו באמת לצאת החוצה ומשם, בתהליך טבעי והרמוני – הכל כבר קרה מעצמו.

דרך המפגש עם עולמות קסומים כמו ה- NLP , Zen , Mindfulness או קבלה ומיצוי המכנה המשותף של כל הגישות האלו  – נוצרה השיטה שנקראת "לעצור, לנשום ולצאת לדרך" –  שמייצרת לנו את המסע השלם בן שלושת השלבים שכל אדם צריך לעבור. 

לעצור, לנשום ולצאת לדרך – זה המקום שלכם ללמוד מי אתם באמת?, מה נועדתם לעשות? ואיך נכון לעשות את זה?.

יש לכם שאלות? שלחו פרטים ואנחנו נחזור אליכם:

נרשמת לקורס? מתחילים לעבוד מעכשיו עם חוברת "הסיפור שלי" שתראה לנו את כל הסיפורים שאנחנו מספרים לעצמנו, מהיכן הם הגיעו ותאפשר לנו להגיע ממוקדים יותר לקורס.

שאלות ותשובות

את הקורסים הקרובים מנחה ימית סטפנסקי, מחברת השיטה, בעלת מאסטר ב- NLP מבוסס Mindfulness, בוגרת לימודי תודעת הזן, Mindfulness לילדים, קבלה ובעלת ניסיון של 16 שנים בהוראה כמורה לפסיכומטרי בבית הספר יואל-גבע.

בקורס "מתעוררים" אנחנו מתמקדים בחלק הראשון של המסע השלם "לעצור, לנשום ולצאת לדרך" כלומר – בחלק של ה"לעצור". יצרנו את הקורס במיוחד לתקופה זו כדי לתת לאנשים את הכלים להתמודד עם כל מה שמגיע אליהם כמו ההתמודדות עם תקופה הקורונה. לא חייבים לחוות את התקופה הנוכחית כשיש פחד ותסכול במערכת וזה תלוי רק בכם וביכולת שלכם לתפעל את המערכת שלכם נכון מבפנים אל מול כל שינוי חיצוני.

מטרת הקורס היא לתת לכם את כל הכלים הדרושים לכם להתמודד נכון בפנים עם כל מה שאתם פוגשים ואי-פעם תפגשו מבחוץ.

אנו מבינים שלכל אדם קצב הבשלה משלו ולכן מעניקים לתלמידי הקורס גם את הקורס המצולם מתעוררים שיהיה פתוח עבורכם לצפייה במשך שנה שלמה, כך שגם אם תרצו ללמוד מחדש כלים מסוימים או לחזור על תרגולם – אנו נוכל להיות בטוחים שהכלים החשובים שהענקנו לכם – יישארו אתכם.

הקורס מתעוררים מתמקד בכלים החשובים ביותר עבורך לתקופה הנוכחית, לאחר סיום הקורס באפשרותך להמשיך למסע השלם שנקרא "לעצור, לנשום ולצאת לדרך" בפלטפורמת ה-ZOOM או בקורסים הפרונטליים שמתקיימים במושב גנות. 

בקורס המלא תזכה להעמיק את ההבנה בנוגע לכלים שרכשת בקורס "מתעוררים" ולהמשיך את הדרך אל מציאת התפקיד האותנטי שלך בחיים האלה.

עצם ההרגשה שתהליך אישי יתאים לך יותר, אומר שיש משהו בהתמודדות עם החשיפה בפני קבוצה שכדאי לך ללמוד להתמודד איתו, תזכרי שכל מטרת התהליך היא לנקות מעצמנו סיפורים שאנחנו מחזיקים על עצמנו וגם "אין לי בעיה להיחשף, אבל אין לי כוח לשמוע אחרים", או "אני מרגישה שאני מתקדמת ולא רוצה שיעכבו אותי" אלה רק סיפורים שנשענים על חוויות קודמות.

העבודה בקבוצה מייצרת לנו אינסוף מצבים להתבוננות עצמית, חקירה ולמידה מעצם האינטראקציה המשותפת וזהו חלק קריטי בתהליך שלך.

ישנם יתרונות רבים נוספים לעבודה בקבוצה דווקא עבורך, את מוזמנת ליצור איתנו קשר ולהעמיק.

בוודאי! תלמידים שלמדו אצלנו בקורסים, תמיד שמחים לספר על החוויה האישית שלהם אצלנו. צרו איתנו קשר ונסביר לכם איך ניתן ליצור איתם קשר ולטעום גם מנקודת מבטם האישית את המסע האדיר הזה.

בוודאי. הקורסים ימשכו גם אחר-כך. כך אנחנו מאפשרים לאנשים שגרים בחו"ל, או במקום מרוחק בארץ, ליהנות מהמסע המופלא הזה שנקרא "לעצור, לנשום, לצאת לדרך".

הקורסים הפרונטליים מתחדשים עכשיו בהתאם להנחיות משרד הבריאות. 

הקורסים הפרונטליים מתקיימים בקבוצות קטנות בבית התרבות במושב גנות במסגרת כתת בוקר או כתת ערב לבחירתך.

כתת הבוקר מתקיימת בין השעות 10:30-14:30 וכתת הערב בין השעות 18:00-22:00.

מאחר ואנו מקפידים על כתות קטנות של עד עשרה אנשים, מספר המקומות בקורסים הפרונטליים מוגבל וכדאי לשריין לעצמך מקום כבר עכשיו. 

רוצים לדבר איתנו?

התקשרו:

הרשמו עכשיו:

לתשלום

שישה מפגשים, 12 שעות לימודיות - בשילוב כלים מעשיים מעולמות ה-NLP Kabbalah, Mindfulness ו-Zen.

נרשמת לקורס? העבודה מתחילה עכשיו בעזרת החוברת "הסיפור שלי".

ספריית מדיטציות מוקלטות לשימושכם וכמה שיותר.

קורס דיגיטלי "מתעוררים" פתוח לשנה ללא עלות.

מתלבטים? דברו עם הבוגרים שלנו או תתאמו שיחת ייעוץ עם המנחה ללא עלות.

אין פעולה שאדם צריך לעשות כדי להיות מי שהוא, חוץ מלהפסיק להיות מה שהוא לא.

ספרו לחברים:

איזה כייף שבחרת להצטרף אלינו לכנס המבוא ב- ZOOM
"לעצור, לנשום ולצאת לדרך - המסע השלם"

עם הרשמתך, אנחנו שומרים לך מקום בכנס שיתקיים ב- 30.7, בשעה 20:30

מספר הקומות מוגבל ! ! !

אם אין באפשרותך להגיע – נשמח לקבל עדכון כדי לאפשר למישהו אחר להגיע

* לקראת הכנס תפתח קבוצת וואטסאפ ייעודית ושקטה (ללא אפשרות לתגובות) שם נוכל לתזכר אותך 
ולשלוח לך את הלינק לכנס ב-ZOOM.
 
מחכים כבר לפגוש אותך שם.
ימית סטפנסקי וצוות הקורס – "לעצור, לנשום ולצאת לדרך"