לעצור, לנשום, לצאת לדרך

קורס אונליין live ב- ZOOM

בהנחיית ימית סטפנסקי

מאסטר NLP מבוסס MINDFULNESS

כבר שנים שאנחנו צריכים לעצור לרגע ולא מצליחים, מחכים ל"יום אחד" שבו יהיה לנו זמן לעצמנו, זמן להבין דברים שמעולם לא עצרנו לשאול כמו: מי אנחנו באמת? או מה נועדנו לעשות פה? והשנים עוברות וחיינו חולפים.. והכל מרגיש "ליד".. והיום האחד הזה נשאר "יום אחד".

"לעצור, לנשום ולצאת לדרך" היא שיטה בת שלושה שלבים, שמבוססת על המכנה המשותף בין גישות מופלאות כמו -NLP Mindfulness, קבלה ו- Zen, המהוות היום דרך חיים למאות אלפי אנשים ברחבי העולם ומעניקה לך את כל הכלים הדרושים לך לניקיון כל רעשי הרקע, היזכרות והתמזגות עם הדבר האדיר שתמיד חיכה לך מתחת.

הקורס יועבר באפליקציית זום החל מה-22.3 ובמהלכו נפגש פעם בשבוע לאורך 14 שבועות בימי רביעי בשעה 20:00. 

השיעורים בני שעתיים וחצי, כוללים הפסקה ומלווים במצגות. במהלך כל מפגש נלמד עוד שלב במסע אל עצמנו ונתרגל את הכלים החשובים שילמדו אותנו להיות כאן ועכשיו ולהתמודד עם כל דבר שמגיע אלינו, תוך שיח פתוח ומקום לשאלות.

הקורס שלנו הוא המקום שלכם להתחיל לחיות במימוש מלא כבר היום ולא לחכות לעוד טלטול חיצוני כזה או אחר שיזכיר לנו שאין שום טעם לשמור דברים לאותו "יום אחד".

ציוד נדרש לקורס:

  • אפליקציית Zoom עם אפשרות ל-video ו- Audio.
  • מחברת וכלי כתיבה.
  • כרית או מזרון למדיטציה.
  • לב פתוח ורצון לשינוי שידייק אתכם למקום אליו נועדתם להגיע.
  • חוברת הסיפור שלי שקבלתם עם ההרשמה לקורס.

סילבוס הקורס "לעצור, לנשום, לצאת לדרך"

מסע ב-3 שלבים

לעצור

הפעולה היחידה שאנחנו צריכים לעשות כדי להיות אנחנו, היא לשחרר מעצמנו את כל מה שחשבנו שאנחנו – ומעולם לא באמת היינו.
בחלק הזה נלמד איך לזהות ולאזן את האמונות והסיפורים שאימצנו על עצמנו מילדות ושהפכו לפילטר דרכו אנו חווים את המציאות שלנו היום, וכשמנקים את המקור דרכו אנחנו חווים את המציאות, כל המציאות משתנה לנו מול העיניים. אתם הולכים ללמוד איך לעצור, לנשום ולבחור את הדרך בה אתם חווים את כל מה שקורה לכם.

המסע של כולנו

המציאות שלי

הסיפורים שלנו

כאן ועכשיו

האני הישן

מפריעים לאוטומטים

מהי מדיטציה

תרגול

עולם פנימי מוקרן לעולם חיצוני

מראה, מראה שעל הקיר

ריקות

מפנצ'רים סיפורים

לומדים את האפור

מי אני לא?

לדעת לא לדעת

לנשום

עכשיו כשהיומיום שלנו בהיר ושקט יותר, הגיע הזמן שנצלול לעומק וננקה גם את איך שאנחנו תופסים את העבר שלנו. זכרונות שקודדנו כ"כשלונות", שעדין מחזיקים בתוכם אשמה וחרטה, משפיעים על ההחלטות שלכם בהווה גם אם אתם לא תמיד מודעים לכך.
בחלק הזה נצא למסע בזמן ונביט בצורה אחרת לחלוטין, על מסע חיינו. רק כשלומדים לנקות את העבר, כשמשחררים את קליפות הכאב והאשמה וסופסוף מתמזגים עם כל אותן למידות שחיכו לנו תחת הקליפות ההן, מבינים כמה הדרך שלנו נועדה עבורנו כמעיין סטאג' שבו קבלנו את כל הכלים האדירים שדרושים לנו למימוש תפקידנו בעולם.

הבוץ שבתחתית הכוס

זווית אחרת סיפור אחר

האחר

מקלפים את הקליפות

ואהבת לרעך כמוך

הצד השני של הקרחון

חוזרים בזמן

סליחה

השינוי

מה אני כן?

נזכרים ב"למה?"

לצאת לדרך

עכשיו, כשאנחנו סופסוף חופשיים מכל מה שסחבנו על עצמנו ומעולם לא היה שייך לנו, הגיע הזמן לראות את כל מה שאנחנו כן. בשלב האחרון של הקורס, נצא ביחד למסע מרגש להיזכרות בייעוד שלנו.
להתחבר לאור שלנו זו לא בחירה, זו חובה, רק כך נוכל להרגיש את תחושת הסיפוק והמלאות שחיפשנו כל-כך כל השנים ולהפסיק את המועקה שבחיפוש אחריה.
זה המקום הקסום שבו אנחנו מפסיקים להתפעל מהשמש כשהיא זורחת ומחממת אותנו, זה הרגע שבו אנחנו מבינים שאנחנו בעצמנו השמש - ומתחילים להאיר באורנו האדיר את הדרך הזו גם לכל האחרים.

מימוש הדרך

איך להיות הדבר שאני

אהבה שאינה תלויה בדבר

הנה אני

להוציא את האור

דרך שיש בה לב

חזרה אל האחד שאנחנו

יש עוד משהו שחשוב לך לשאול אותי לפני ההרשמה? אני כאן לשמוע ולסייע בכל התלבטות

מה אתם הולכים לקבל מהקורס הזה?

הגוף שלנו מדבר אתנו כל הזמן, כשקולות הרקע ישקטו, תוכלו סופסוף להקשיב לקול המדויק שנמצא בפנים ולדייק את כל הבחירות שלכם בצורה פשוטה ומהירה. די להתלבטויות האינסופיות שמובילות ללחץ מצד אחד, או לדחיינות והימנעות מצד שני.

ניתוק מהתלות שלכם בסביבה. לא יהיה לכם יותר צורך באישורים או בפידבקים מאחרים. השיח החיצוני יוחלף בשיח פנימי מדויק ומספק יותר.

אתם כבר לא קורבן של הנסיבות. הבחירה כיצד להגיב לכל מה שמגיע אליכם תהיה מודעת ואותנטית. די לאוטומטים הישנים שניהלו את חייך במקומך.

תקשורת כנה ומקדמת בכל מערכות היחסים שלך. עם בני ובנות הזוג, עם הילדים, ההורים ויכולת לסלוח ולשחרר מתוך הכרה בחופש שאנו ראויים לו.

נשימה חופשית ונכונה מול כל מה שפוגש אותך. מותר לנו לצאת מהסנטר אבל החזרה אליו הופכת למודעת ומהירה.

שינוי תפיסת העבר שלנו. כשבוחרים לשחרר את האחיזה בכאב ולהתחבר לכוחות שקבלנו בדרך, סיפור עצור של הישרדות הופך לסיפור חדש של אור מרפא.

אהבה שאינה תלויה בדבר הולכת למלא את המערכת שלך, לראות את האחר מתוך הבנה של מסעו, בלי השוואה, בלי שיפוט, בלי תיוג, האחרים שסביבך הולכים להתאהב מחדש בעצמם דרכך.

הגיע הזמן שנקום בבוקר כי יש לנו למה ולא רק כי התעוררנו.

ההרשמה לקורס הקרוב בעיצומה

מספר המקומות מוגבל!!!

ב- 22.3 - המסע האדיר שלנו מתחיל

למי מיועד הקורס?

אנשים כל הזמן שואלים אותי: למי הקורסים מיועדים? זה לאנשים עם בעיות, נכון?.. ואני תמיד עונה – "למי אין בעיות? – הקורסים מיועדים לכולם".                                             

הרי מדובר במסע שכל אדם עובר, ההבדל בינינו הוא רק המיקום המדויק של כל אחת ואחד מאתנו על הציר שלו. אנשים מנסים כל חייהם "לתקן" את מה שבחוץ – לשנות מערכות יחסים, להחליף מקום מגורים או מקום עבודה ולא מבינים שאלו שינויים קטנים, אבל בסופו של דבר אם לא טוב לנו עם עצמנו, לא יהיה לנו טוב עם אחרים והמקום בטח ובטח לא ישנה את זה.

כשעושים את העבודה אצלנו ומנקים את הכלי שלנו – את הפילטר שאתו אנחנו חווים את המציאות בסופו של דבר – אז מתעורר השינוי שתמיד חיפשנו וכל אותן הבעיות שבחוץ, כאילו  נפתרות מעצמן.

חשוב לנו לשמוע אתכם לפני ההרשמה

התקשרו עכשיו:

מהי השיטה לעצור, לנשום ולצאת לדרך?

אנחנו יכולים להמשיך לחפש חיים של "יותר", במשך כל חיינו אבל כל עוד המבט שלנו יופנה החוצה בחיפוש הזה ולא פנימה, הגונג שמסמן "הגעתם ליעד" לא יישמע.

כדי להבין מה ה"יותר" של כל אחת ואחד מאתנו, אנחנו צריכים קודם כל להבין – מי אנחנו. לא מה סיפרנו לעצמנו שאנחנו עד היום ובטח לא מה אחרים אומרים עלינו שאנחנו, אלא מי אנחנו באמת – מתחת לכל השכבות האלו.

רק כשמרוקנים את הכוס ומנקים את כל אותם סיפורים ישנים – נוצר מקום למי שאנחנו באמת לצאת החוצה ומשם, בתהליך טבעי והרמוני – הכל כבר קרה מעצמו.

דרך החיבור בין עולמות קסומים כמו ה- NLP , Zen , Mindfulnes והקבלה  – נולדה השיטה הייחודית שנקראת "לעצור, לנשום ולצאת לדרך" –  שמייצרת לנו את המסע השלם בן שלושת השלבים שכל אדם צריך לעבור. 

שאלות ותשובות

עד הקורונה לא דמייננו לקיים את הקורס הזה בזום, אבל כשתלמידים פנו אלינו בזמן הסגרים ושאלו "איך יכול להיות שהקורס הזה לא מתקיים בזום?" החלטנו שחייבים לתת מענה. הקורסים שקיימנו בזום לא רק שהעבירו את המשתתפים את אותו תהליך עוצמתי, אלא גם אפשרו למשתתפים שגרים רחוק ומחוץ לישראל להשתתף במסע האדיר הזה, כך שגם היום אנחנו ממשיכים לקיים את הקורסים בזום במקביל לקורסים הפרונטליים.

הרבה מגיעים אלינו כשברירת המחדל שלהם, היא העדפה ברורה ומוכרת לתהליכים אישיים בקליניקה. 

העניין הוא שעצם ההרגשה שתהליך אישי יתאים לך יותר, אומר שיש משהו בהתמודדות עם החשיפה בפני קבוצה שכדאי לך ללמוד להתמודד איתו, מטרת החלק הראשון בקורס שלנו היא לנקות מעצמך סיפורים שהחזקת בהם כבר שנים וגם "אין לי בעיה להיחשף, אבל אין לי כוח לשמוע אחרים", או "אני מרגישה שאני מתקדמת ולא רוצה שיעכבו אותי" אלה רק סיפורים שנשענים על חוויות קודמות.

העבודה בקבוצה מייצרת לנו אינסוף מצבים להתבוננות עצמית, חקירה ולמידה מעצם האינטראקציה המשותפת וזהו חלק קריטי בתהליך שלך. בקבוצה אנחנו זוכים לחוות על בשרנו את התכנסות הפרטים לכדי אחד שלם.  בקבוצה יש גם תנועה ברורה לעבר היעד המשותף וגם מקום להיות, לשתף ולהעזר באחרים והדבר החשוב ביותר בעיני – בקבוצה ברור לנו יותר כמה התהליך שלנו באחריותנו ולא רק נשען על יחס מנחה:מונחה, זהו חלק מאוד חשוב בעיני בהשפעתו על התוצאות. 

כמובן שאם עדין יש לך התלבטות, אני מזמינה אותך לדבר איתי  ולהתייעץ לגבי התהליך המדויק ביותר עבורך.

המטרה היא אחת – להעביר לך את כל הכלים ולחוות אתך את הדרך אל המקום המדויק שלך.

באותה הנשימה לכל אחד קצב משלו ולכן בסוף התהליך תוכל לבחור להמשיך ולהעמיק את המסע שלך עם המנחה או לחוות את הקורס פעם נוספת שתרגיש לך שונה לחלוטין (מניסיון) כי אתה מתחיל אותו מהמקום בו סיימת בפעם הראשונה.

בהחלט כן, ממליצה לך לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלנו – "ימית סטפנסקי – לעצור לנשום ולצאת לדרך" ולהצטרף לסדנאות שמתפרסמות בו. אין לי ספק שבסדנה תוכלי להתרשם ולקבל החלטה לגבי הקורס, מה שכן, אמליץ לך לשים לב לתאריכי הקורסים שנפתחים כדי לדאוג להספיק להתנסות בסדנה, להרשם אחריה ולא לפספס אפילו מפגש אחד מהקורס עצמו. 

השיתופים הם חשובים במיוחד במקומות מסויימים בתהליך שלך, אבל הם לא העיקר, אז לשאלתך – את לא חייבת כלום. 

התהליך בקורס משחרר אותנו מכל מה שחשבנו שאנחנו "חייבים" לאורך חיינו ומלמד אותנו להתעורר אל הרצון שלנו ולתת לו מקום כשמרגיש לנו בטוח ונוח לעשות זאת.

היתרון בלימוד בקבוצה הוא שגם אם יש מקומות שאנו לא רוצים לחשוף, הם נוטים לקבל במה באמצעות אחרים והקסם הוא בחשיפה לאחרים שלאט לאט תפגיש גם אותך עם הרצון שלך להגיע לנוכחות אותנטית ומלאה. 

אז אסכם בזה שהכי נכון הוא להחליט לא להחליט. לא נרצה – לא נשתף, נרצה – נשתף, ל"חוקים מראש" אין יותר מקום של הגנה כשאנחנו לומדים להיות קשובים ומדויקים למה שאנו חווים בכל רגע ורגע. 

את הקורס מנחה ימית סטפנסקי, מחברת השיטה "לעצור, לנשום ולצאת לדרך", בעלת מאסטר NLP, בוגרת לימודי מיינדפולנס, מיינדפולנס לילדים, תודעת הזן וקבלה ובעלת 16 שנות ניסיון בהוראת פסיכומטרי, מעקב ופיתוח אישי של תלמידים כמורה לפסיכומטרי בבית הספר "יואל גבע".

בקורס נלמד את כל הכלים שדרושים לנו למסע הזה ולכן אין צורך בידע מוקדם.

אוסיף שמהניסיון שלנו, גם אנשים שהגיעו עם ידע או רקע מוקדם, חוו את הדברים פעמים רבות כאילו שמעו אותם בפעם הראשונה.

בוודאי! תלמידים שלמדו אצלנו בקורסים, תמיד שמחים לספר על החוויה האישית שלהם אצלנו. צרו איתנו קשר ונסביר לכם איך ניתן ליצור איתם קשר ולטעום גם מנקודת מבטם האישית את המסע האדיר הזה.

ארבעה-עשר מפגשים, 35 שעות לימודיות - שילוב כלים מעשיים מכל העולמות-NLP Kabbalah, Mindfulness ו-Zen.

לימוד קבוצתי במקביל לליווי אישי של המנחה לאורך הקורס.

מפגש עבודה אישי 1:1 עם המנחה.

מתחילים לעבוד עכשיו! עם חוברת "הסיפור שלי" שתישלח אליך ברגע ההרשמה.

מתלבטים? דברו עם הבוגרים שלנו או תאמו לעצמכם שיחת ייעוץ עם המנחה ללא עלות.

שעות המפגשים

ספרו לחברים:

איזה כייף שבחרת להצטרף אלינו לכנס המבוא ב- ZOOM
"לעצור, לנשום ולצאת לדרך - המסע השלם"

עם הרשמתך, אנחנו שומרים לך מקום בכנס שיתקיים ב- 30.7, בשעה 20:30

מספר הקומות מוגבל ! ! !

אם אין באפשרותך להגיע – נשמח לקבל עדכון כדי לאפשר למישהו אחר להגיע

* לקראת הכנס תפתח קבוצת וואטסאפ ייעודית ושקטה (ללא אפשרות לתגובות) שם נוכל לתזכר אותך 
ולשלוח לך את הלינק לכנס ב-ZOOM.
 
מחכים כבר לפגוש אותך שם.
ימית סטפנסקי וצוות הקורס – "לעצור, לנשום ולצאת לדרך"