לתת לאור לצאת החוצה

שיתוף:

כולנו יודעים שמגיע לנו להיות מאושרים היום ורובנו מודעים לזה שאנחנו צריכים לעבור תהליך שידייק אותנו ואת המטרות שלנו, תהליך שיקרב אותנו אל עצמנו ומתוך זה אל כל מי שסובב אותנו ואל כל מה שאנחנו עושים, כדי שנוכל לעוף על עצמנו ועם עצמנו ולחיות כל יום חיים מלאים בכוחות ומוטיבציה לעשייה שלנו.

 

מדענים חישבו וגילו – ההסתברות שכל אחד מאיתנו יוולד בזמן שלו, להורים שלו, תוך התחשבות בסטטיסטיקות שונות הוא 1 ל- 400 מיליארד!!! וגם בלי לשמוע את זה הבטן שלנו תמיד אמרה לנו שאין מצב שזה הגיוני שכל מה שנעשה עם המתנה הזו של החיים שלנו זה לחכות שהזמן יעבור מסופ"ש לסופ"ש ובסוף גם עליו נתלונן.. כולנו

 

יודעים עד כאב, שנועדנו ליותר, שיש בנו פוטנציאל אדיר שמחכה שנממש אותו.. אז למה לעזאזל כל כך קשה לנו לעשות את הצעד הזה? למה קשה לנו להיפתח לשינוי?

 

מריאן וויליאמסון, סופרת אדירה, מרצה ומורה רוחנית בכל העולם, נותנת לכם תשובה מדויקת, אז תרשו לי לצטט:

 

"הפחד העמוק ביותר שלנו הוא לא שמא אנחנו חלשים מדי. הפחד העמוק ביותר שלנו הוא שאנחנו בעלי עוצמה גבוהה מעל לכל שיעור. זה האור שבנו לא האפלה שבתוכנו שמפחיד אותנו יותר מכול. אנחנו שואלים את עצמנו, איזה זכות יש לי להיות מבריק, יפהפה, מוכשר ואהוב? למען האמת, איזה זכות יש לכם לא להיות? אתם ילדיו של אלוהים.

 

כשאתם בוחרים לשחק בקטן אתם לא משרתים את העולם. אין שום דבר נאור בצמצום האישיות שלנו כדי שאחרים לא ירגישו חסרי ביטחון. נולדנו כדי לממש את הקסם האלוהי הגלום בנו. הוא לא גלום רק בחלק מאיתנו, כל אחד מאתנו נושא את הקסם הזה בתוכו. כאשר אנחנו נותנים לאור הפנימי שלנו לזרוח אנחנו מעניקים, בלי מודע, רשות לאחרים לעשות כמונו. כשאנחנו משתחררים מהפחדים שלנו, הנוכחות שלנו משחררת אחרים." (מריאן וויליאמסון)

 

ואני? אני מאחלת לכם להסתכל לפחד הזה בעיניים ולהגיד לו – תודה שגרמת לי אי-נוחות, תודה לעצמי ששמתי לב לאי-נוחות הזו, אבל אני כבר ילד /ה גדול/ה ואני מוכן/ה לתת לאור שבי לצאת החוצה כי הגיע הזמן שלי להאיר לעוד רבים אחרי את הדרך❤️

More To Explore

חיים רגילים

שנים שחיפשתי את ה"יותר".. מאז שהייתי ילדה קטנה.. המחשבה על חיים "רגילים" עשתה לי כאב

איזה כייף שבחרת להצטרף אלינו לכנס המבוא ב- ZOOM
"לעצור, לנשום ולצאת לדרך - המסע השלם"

עם הרשמתך, אנחנו שומרים לך מקום בכנס שיתקיים ב- 30.7, בשעה 20:30

מספר הקומות מוגבל ! ! !

אם אין באפשרותך להגיע – נשמח לקבל עדכון כדי לאפשר למישהו אחר להגיע

* לקראת הכנס תפתח קבוצת וואטסאפ ייעודית ושקטה (ללא אפשרות לתגובות) שם נוכל לתזכר אותך 
ולשלוח לך את הלינק לכנס ב-ZOOM.
 
מחכים כבר לפגוש אותך שם.
ימית סטפנסקי וצוות הקורס – "לעצור, לנשום ולצאת לדרך"